Nu får det vara nog!

Kan nån ta över min förkylning? Snälla? Bara för den här veckan. Är så trött på skiten. Vill inte mera nu.
Mår ändå rätt okej på kvällarna. Så pigg att det känns dumt att vara hemma från praktiken. Men imorse trodde jag att jag skulle dö. Ingen röst och näsan är bombad med snor. Not okej!

Varit och tittat på min lilla tös idag. Hon har lussat på dagis. Vi var där två gånger bara för att ;P Första gången uppe på fiket och sen en gång nere på dagiset bara för oss föräldrar. Så mysigt. Känns konstigt att titta på henne sådär. Se henne sitta i knät på en dagisfröken och inte ens komma springandes när hon ser oss. Nej hon skulle vara med i luciatåget hade hon bestämt.
Efter bjöd dem på fika. Massor med gott! Freja försökte sno åt sig muffins från en vagn. Snabb som jag var hann jag stoppa henne med det slutade med ett tjut istället. haha. Men hon fick en kaka så blev hon lugn =)

    


Vi hann ju även lussa hos mormor och morfar igår. Blev inte hos farmor pga min dunder förkylning =/
Får ta igen det snart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0