Tröttboll

Jobbat 14-21.30 idag. OCh vi var hela fyra stycken på kvällen. Ska egentligen bara vara två. Men jag var där (är ju bara praktikant) och en som gick upplärning. Galet tråkigt det blir när man inte har något att göra.
Hann iaf fyla på min receptbok med typ tio recept som jag snodde ur Maggans bok. Hon är verkligen bläckfisk! Bakar det, jäser där, steker här. Ja osv. Hon gör hur mkt som helst samtidigt i köket. haha. Men det ger min lite inspiritation. Har själv börjat baka mer och imorn blir det grötbullar. SÅ GOTT!
Ni måste smaka innan ni säger något annat!

Imorn blir det förmiddag. 7.30-14.00. Skönt efter en lång kväll. Men vi blir tre för många imorn. Haha, får se hur det här går!


BTW vad sjutton händer på nyår? Nån som kanske vill käka nå gott på kvällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0