9 år idag

Lilla gubben blir hela nio år idag. Börjar bli gammal älsklingen.. Ibland önskar man att han kunde bli lika gammal som vi kan, visst det blir han väl på sitt sätt men lika många år som oss. Ja ni fattar, läskigt.

     

Min bejb är det allt, ställer upp i vått och torrt. Pussas när man vill och värmer mig när jag fryser på natten. Dock snarkar han som ett odjur men det tar jag =) Älskade Victor.

Och ja så var det denna dag. Dagen är kommen. Jag och Thommy har förlovat oss <3
Weeei, hur firar man? En extra puss? Stor fläskig romantisk middag? Eller bara som vanligt?
Ja vi kör nog på det sista. Men det känns bättre än vanligt ändå. Massa tankar går till min bejb och kan nog inte riktigt låta bli att ge honom en extra puss idag.

     

Och Camilla många tankar går till dig och tveka för fan inte att ringa din envisa skånemupp ;) Du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kostar på mig ett Grattis här med ;)

Postat av: fred

man får gratulera!

2010-02-16 @ 20:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0