Frejjse hälsar

Freja hälsar detta till morfar:
hbjds<ipuioscaiob b  b b   tr tyfrggfyiiuogfdsAGH

Ja då var det ett tag sen man skrev en liten bit här. Fick lite skäll nyss så ja jag sätter mig och knappar lite.

Sen sist har det väl inte hänt speciellt mycket egentligen.
Dagarna flyter på och dom blir bara roligare och roligare.

Idag är hjärtat lite snorig, inte täppt utan bara lite rinnig. Dock inte deppig och hängig för det heller. Det är full fart ändå =)
Hon har dessutom börjat stå utan stöd. Inte jätte långa stunder men mer än 10 sekunder per gång. En gång dansade hon till och med. Så über sött! Min lilla Freja <3

Var iväg idag med Camilla och grejjade lite och fick även i oss lite mat.
Sen blev det matinköp för Victors del. En stooor säck med mat, rätt billigt om man tänker långsiktigt. En stor kostnad när man köper men säcken räcker ju runt tre månader så jag tycker jag är lite smart iaf. Det kan ni väl ge mig?

Mer då? Jorå nu jäklarns anåda ska jag börja träna bort bäbisfläsket som Freja gett mig i någon sorts konstig present. Fläskis och svettis here i come! Håll tummarna att jag håller i det här nu och inte släpper efter en månad för att det är jobbigt eller dylikt.

Jag har klippt Freja också, riktigt fräsig blev hon i håret. Thommy tyckte då att hon såg ut som en munk i början men sen så blev det gulligt. Vad tycker ni?



  




Ja mina hjärtan. Imorn blir det att köpa träningskort, mysa med Frejjse, kanske kolla tapeter och kanske en liten tripp till köööping.



Kommentarer
Postat av: fred

hihi den första bilden med nya frisyren påminner om per gessle! he he

2010-02-24 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0