Helgen är kommen

Och denna dag är lika seg som alla andra. Får väl se det såhär då. Imorn blir det E-tuna, man måste ju vila upp sig innan och en seg dag är väl perfekt då? Eller har jag fel.... nej just det!

Igår.......... Vafan gjorde jag igår. Jo! Jag städade och träffade mamma, lunchade mat från Emilios. Kan starkt rekomendera deras pasta carabonara. Räcker till tre maträtter! Så mättande men oj så god! Efter det gjorde jag noginte ett skit. Jo jag var ner på stan i typ fem minuter för att springa och hämta något... dam dam dam daaaaa! Det får ni veta senare ;)

Väntar på att mamsen och papsen ska slå mig en pling. Tänkte gå över och våldgästa dom lite. Sånt är väl trevligt.

Vi börjar nog närma oss ett slut på detta förbannade köksletandet! Bollningar framochtillbaka. Nu är iaf själva köket klart! Nu är det bara vitvarorna kvar. Fått nåra offertar lite här och där men fan det är inte lätt. Pengarna liksom springer iväg, not cool!

Camilla vill ha med mig på mobiljakt.. Farligt farligt men kul kul. hihi. Fortfarande kär i den dära... Ericsson Satio. Mums! Får se vad som händer ;) Ska låta Freja vila iaf en timme till så hon får sin vila ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Är lika segt här...men dagen är ju inte slut än, framåt kvällen kanske man piggnar till lite hehe

2010-02-06 @ 12:39:52
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/
Postat av: Linda - Rosa chica

Hej :) , vad ska du göra nu under helgen? :)

kram www.rosachica.blogg.se

2010-02-06 @ 13:01:04
URL: http://rosachica.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Skönt med helg :D

2010-02-06 @ 13:37:08
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0