Ja och så blev det

I veckan ska jag ner och beställa brills. Närsynt, men inte så mycket att jag behöver dom heela tiden. Utan mest när jag kör bil och kikar på Tv.
Men det känns bra att det är gjort nu iaf, har en liten aning varför jag har ont i huvudet emellanåt också. Måste ju faktiskt göra lite reklam för Smarteyes också! Riktigt bra ställe. Trevlig affär, duktig personal, mycket bågar och bra pris!!!

Ja och så har vi haft ståträning idag. Freja står riktigt långa stunder nu utan stöd. Och ibland räddar hon sig själv från allt ramla. Från stående till sittande på huk och sen upp igen. Hihi min mys bebis.

Här kommer bildbeviset!

        

Thommy och jag har gjort ett litet vad. Vem som är närmast när hon går!
Jag tror sista april och Thommy sista mars. Vad tror ni?

Imorn kommer mamma och pappa på middag, pappas farsdagspresent lite i efterskott. Temat på maten blir runt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0