kök kök och åter kök

Nu lägger vi skiten på is ett tag. Jag ska inte säga att vu blir osams om köket för vi har ändå lika smak och vill ha samma saker. Men vissa saker kanske skiljer sig och det suger musten ur oss båda. Så nu skippar vi det ett tag fram över. Men vi kommer igen sen men nya friska tag och så jäklarns kommer vi få snyggaste kök =)

Har lite dåligt samvete att jag skällde på min karl idag. Haha, rätt töntigt egentligen. Jag hade en tanke att laga en fin och god middag på tisdag eftersom det händer en del grejer då ;) En sak är att Victor blir hela 9 år, skruttvovven. Resten märker ni då. Men det har inte med saken att göra nu. Freja och jag låg och vilade efter dagens bravader. Hör att Thommy stökar i köket.
Går upp och kikar och ser att han håller på att tina fläskfilén som jag sparat. Frågar surt om det är fläskfilén?! Och får såklart ett ja till svar. Säger att jag skulle laga till den på tisdag......
Kommer sen på att min älskade Thommy har diskat och står och lagar mat till mig! OCh jag skäller på honom. Säger snabbt att det inte var meningen eftersom han inte kan läsa mina tankar gällande maten.

Jag får iaf en otroligt god middag med fläskfilé, hasselbackspotatis och sås. UNDERBART gott, saftigt och gott.
Han ville till och med ringa och skryta till någon, men jag tycker att jag sköter det så bra. Jag får skryta om honom här istället. Mums!

Imorn blir det en städdag känner jag, har lite rispuffar överallt. Tack för introduktionen Sara de är populära =)
Så dammsugarn åker fram och lite mer putsning i hörnen är inte fel.

Hur blir din helg då?

Kommentarer
Postat av: Sara

Så rispuffarna blev en hit? :)

2010-02-15 @ 18:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0