nu är helgen förbi

Helgen gick i ett svosch!
Igår hade vi en kinkbebis på kvällen, snorig och täppt.
Älskade hjärtat hade lite svårt att andas ett tag. Men det gick till slut.
Men andra ord hade vi en lugn hemma kväll istället för party hos Linnea och Johan. Men det får vi ta igen senare.

Idag blev en halvseg men ändå halvstressad dag. Mormor och morfar skulle ju komma förbi på tre rätters =) Pappas farsdags present från moi.
Började med mina alldeles egna påhittiga minicrépes. Blev nog en liten hit.
Varmrätten bestod av, ja hur det nu stavas, canoellini. Två olika fyllningar som bestod av kyckling och spenat och den andra köttfärs. Var riktigt gott faktiskt. Men i fortsättningen får det bli av lasangeplattor. ALDRIG att jag står och pluttar i mat i dessa rör en gång till. Men det var roligt att få testa iaf. Får tacka mina syskon med familj för detta. Puss på er <3
Efterrätten blev dock inte som temat runt. Det blev fruksallad med grädde och chockladsås.

Haha, jag försökte följa ett tema. Som då skulle ha varit runt. Plättar är runda, canoellini är runda mojjar och så hade jag tänkt semlor som också är runda. Men nejminsann så blev det inte.
Men alla åt med aptit så jag hoppas att jag lyckades med något.

Efter middag blev det köksnack. Om typ kanske ca 4 veckor har jag ett helt nytt kök!!!!!!!!!! Mi löööööv.

Har även haft kusin Tilde med mamma Emma och farbror Jimmy över på en fika för Emma ville ha Thommys hjälp med sin tatuering som ska göras imorn. Vi följer med så vi kommer ut på en liten dagsutflykt.

Om jag har tur får jag kanske med Thommy ner på stan sen för att kika brills.

Ha det fint mina kära trogna läsare, vilka ni nu är ute i cyberrymden.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har <3

2010-03-01 @ 01:59:33
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0