så var det dags!

Jepp nu är det dags. Nu tänker jag inte skjuta mer på det! Så är det bara!
Ska ner på stan när som helst och få en synundersökning gjord. Känt länge nu att det behövs.
Kan knappt köra bil på kvällarna känns det som, självklart kan jag köra men kan inte riktigt läsa skyltarna så bra som jag vill och så kisar jag massor. Kan inte läsa på skyltar en bit ifrån varesej det är ljust eller mörkt för den delen. Så viberar ögonen :D Haha, nog ingen som fattar vad jag menar men det men men. Anyway..........

Sen då? Det är ju faktiskt helg för många nu i eftermiddag.. Har ju då gått och dragit på mig en förkylning. Min älskade skrota har smittat ner mig. Hon är fortfarande lite rinnsnorig men inte lika illa som innan, så hon är väl påväg i rätt riktning.

Imorn har Linnea och Johan inflyttningsfest. Vi får hoppas att jag mår lite bättre då så åker jag iaf förbi och kikar in.

Frejjse sitter med hela nyllet fullt med rispuffar =) Mitt hjärta. Får tacka Sara så mycket för tipset angående rispuffarna. För de är populära! Både för Freja och Victor som är min självgående dammsugare =)

Nej väcka gubben och ta sig i kragen för att få på sig lite kläder. Detta betyder INTE att jag sitter här sproilans näck utan jag har faktiskt jamijamas på mig........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0