Tjolavipp

Idag är en seg dag, som en söndag. Men det får den vara. Går lite på halvfart.
Var till e-tuna med bästa skåne igår och hälsade på Asta och Sara, alltid lika trevligt.
Massor med bus och snack. Som det ska vara med andra ord.

Väl hemma så blev min skrutta små kinkig efter hon sovit massor så vi mosade på oss kläder och gick hem till mormor och morfar för en busstund, men istället blev det matstund. fick pizza i magen och lite bus för Frejas del och sen knatade vi hem igen.
Väl hemma och dags för läggning av monster så ringer min lilla lur. Freja har ju ingen lust att somna så vi kastar på oss kläderna för att rejsa hem till Camilla. Min kära vän, jag tycker synd om dig. Morfar morfar morfar.
Du vet att jag och Freja kommer och har pyjamasparty precis när du vill. Bara att lyfta telefonen och slå en pling så är vi där på två röda. Kram på dig <3

Idag  är det då måndag då........ Nej det får vara söndag. Imorn är det tvättdag och Emmyfikar dag.

Ska väl hinna med iaf en offert på kök idag kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0