yeeei.

Kan snön sluta komma nu??!?! Går ju för fan inte att ta sig fram längre. Blir så less på denna jävla snöööö..
Har iaf varit duktig och faktiskt tagit mig utanför dörren idag. Men Victor först, inte populärt. Speciellt inte när han skulle ploppa, han ska ju ut så jätte långt i snön. Snö upp till ryggen, ser rätt roligt ut =)

Sen tryckte jag in både mig, Freja och Thommy i bilen för att kika på vitvaror. Och javisst vi har hittat! Så imorn blir det till Kvick för att mäta hål och sen vidare till MediaMarkt och få offert på vitvaror! Härligt!!!!!
Ja det börjar händer grejer banne mig *tralalalaaa*

Och idag har Thommy dessutom kommit framtill att jag är en fettpåse och han en fettsäck....... Om ni ville veta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0