hmmm..

Ja igår hade vi en fikadag =) Fikade väl minst tre gånger på hela dagen. Mumsade tårta iaf två gånger. Gott gott.
Nästan så man borde ha lag på att alla ska äta minst en bit tårta i veckan, man blir så mycket gladare då!

Hade ingen lust alls att kliva ur sängen idag. Tänk för ett år sen kunde man ligga och dra sig hur länge som helst. Men nu är det bara att studsa ur sängen. Det gör mig egentligen ingenting att det är så. För om man tänker tillbaka så kunde man sova bort hela dagar utan problem. Nu har man iaf fyra timmar extra per dag =)

Idag ska jag ha en seg dag har jag bestämt mig för. Freja ligger och sover och Thommy snarkar. Disken är borta och Victor är kissad. Nudå? ingenting!

     

Har lite bloggtorka faktiskt och är med flit... Vill hellre busa och mysa med min Frejjs än sitta här och be henne vänta... Om man kunde be en 8 månader Freja att vänta ibland kanske det skulle gå bättre? Haha, men man tar allt som en utmaning. Vad har jag inte lyckats med? Storhandla ensam med Freja? Inte det lättaste men det går!!!! Handla på IKEA och dra både vagn och varor, går det med. hihi. Rätt kul syn om man tänker på det. Men där har Jessica rätt, Sverige är fan ett otrevligt land. Hur många gånger har du fått hjälp?
EN gång har jag fått hjälp ut ur bussen med vagnen och han hann jag inte ens tacka ordentligt. Övergångsställen är det inte speciellt många som stannar på och visst just nu förstår jag eftersom det är så halt.

     

Men lova mig! Nästa gång ni får hjälp, ge personen ett varmt leende och tacka så mycket för hjälpen. Vissa lever på det i flera dagar =)


Kommentarer
Postat av: fred

He he sitter o tittar på Ella o jämför med Freja, Ella har inge hår på huvudet! :)

2010-02-03 @ 10:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0