Ja nu händer det faktiskt grejor

ja det händer faktiskt ibland.
IGår kom jag hem med en älskad fast hatad garderob.........

    

Bilderna gör väl inte det bästa intrycket men iaf.
Dubbelgarderob med skjutdörrar, mycket nöjd! Fint inköp från IKEA. Men varken jag eller Thommy var speciellt glada när den skulle byggas ihop. FY FAN vad vi höll på. Dörrarna hamnade på fel plats, en golvmojj är uppochner. Men nu står den där, inte ihoprasad och dörrarna funkar efter lite assistans från min kära far. Även mamma gjorde en standin på att hålla Freja underhållen.
Så det var mitt nöje igår. Nu ska de bara borras fast i väggen så jag kan fylla dom med kläder och få bort ytterligare mer skräp ifrån Frejas rum....

Även jag och Thommy har en bra men kanske lite vild disskusion om köket igår. Och ja han vann =)
Jag gav med mig, han hade faktiskt rätt. Det blev större och luftigare. Så jag är nöjd och Thommy är definitivt nöjd! Men jag bestämde mig då att här ska det kompromissas! Han fick sitt kök framröstat. Då vill jag ja en offert från IKEA. För marbodahl gick för sig men inte IKEA. Och vet ni vad skillnaden på dessa två är? Jo priset, annars är det precis samma kök!

Så det blir mitt görande idag, offert på kök och skicka låneansökan.

Ja jag kanske inte ska skälla på det nya året att det inte gav mig några förändringar, för det har det faktiskt gjort.
Garderob på plats. Kök snart inhandlat och då blir dessutom hall och Frejas kök fixat =)
Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Ellas mamma

Tack, tack och åter tack :D

Hon såg ganska förvånad ut.

Var väl mycke hon såg då som hon aldrig sett förr hehe.

Vi får ta å ses nån dag nu snart :)

2010-01-07 @ 21:55:17
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0