nuså.

 Nu verkar denna sida vilja fungera som jag vill.
Hade skrivit ett jätte långt inlägg igår om hur mysigt vi haft med pulkaåkning, grillning, sång, film och massa annat med Jessica, Savannah och Emeline. Men det får bli en annan historia. Mysigt och kul var det iaf. Freja var en duktig och glad bebis även om hon var yngst. Mysiga barn Jessicas syster har och de märks att de tycker om moster Jessica massor!

Idag har varit en seg dag. Vaknade åtta med nackspärr, sängen är fan helt hemsk!!! Men upp skulle jag tyckte Freja. Tog med henne på armen och samlade ihop alla smutsiga kläder. Freja och Thommy tog en promenad till affären och jag och Victor gick ock tvättade. Skönt att det är gjort. Lite terapiarbete för mig känner jag. Säg till om du behöver hjälp så kommer jag och tvättar åt dig ;)

Efter det så blev det hem och bara ta det lugnt tills Jessica kom över med ungarna, hon var lite rastlös och visste inte riktigt vad hon skulle hitta på. Men vi hittade minsann på bus här hemma.
Sen blev det fika hos älskade och bästa mormor och morfar. <3

Nu sitter jag då här proppmätt på mat och popcorn, även en film har hunnits med och huvudvärken är ett faktum. Vill att klockan ska vara sängdags för både min och Freja så jag får vakna upp pigg, glad och utvilad.
Hur har eran dag varit då?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0