nytt år och inget har fan förändrats

man tror alltid att allt ska förändras med ett nytt år. Jag vet inte om det bara är jag men... Jag tycker att det borde kännas direkt liksom. Men det har ju inte hänt ett SKIT än så länge. Vad har hänt?
Det har gått fyra dagar och inget är annorlunda faktiskt. Dagarna flyter på precis som de gjorde innan alla röda dagar och raketer. Men jag tänker inte klaga för det för jag har faktiskt ett bra liv fyllt med det jag behöver för att klara mig igenom. Visst lite mer pengar och ett nytt kök skulle göra susen ;)

Vad har då hänt? Nyår firades med vänner och god mat. Satt väl och pratade in på de små timmarna och det var vilda disskusioner om allt och ingenting. Camilla, Jessica, Sanna, Fredda och Ella var här. Thommy och Victor också såklart. Freja var jätte farscinerad av alla raketer och färger på himmlen, så mysigt att se. Mitt hjärtegull.

Bjuder på detta: http://www.youtube.com/watch?v=srLsMae71gU
Klippte av Frejas tuvor i håret och kittlade henne och hon ryste till som bara den. Tyvärr fick vi bara med en pytte rysning de innan var så roliga så både jag och Thommy skrattade oss dubbelvikta.

Idag har jag tagit en tripp till Hälla och IKEA, hittade inte roligt alls tråkigt nog. Men lika bra var väl det.....

Imorn får det bli en lugn dag känner jag. Max att jag rör mig utanför dörren för att rasta Victor, inte mer. Och det är nu bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0