onsdag men känns som måndag

Nu har jag missat dagar igen. Har ingen koll alls på dessa förbannade dagar. Full fart för fasiken. Galet?!

Igår blev det en tripp förbi Wenströmska för att hämta betyg, ser likadant ut som när man gick där och det är FYRA år sen jag gick ut! Efter det sökte jag min utbildning, omvårdnad, och där hoppas jag att alla håller tummarna att jag kommer in när jag vill komma in. Sen hann jag även med en storhandling och städning. Efter allt ståhej kom Linnea förbi på en fika. Alltid lika trevligt.

Idag blev den fika med Thommys kompis Johan, trevlig kille det där. Märker att de två gjort mkt hyss förr i tiden :D
Springa till Konrad för att inte vara lika fulla när de kom dit. Och ja, gud vet vad....... hehe.
Åkte förbi Kvick efter det för att kika på kök, men fick tid inbokad tills imorn klockan fyra. (påminn mig jätte gärna, minnet är ju som det är)
Och sen en till tripp ner på stan med Jessica och Sofie, trevliga fröknar =) Happy dopday to you, hihi.

Nu är magen mätt och Freja har energi över till minst fem personer till. Stackars Victor får stå ut med mkt dragande i öron och mage. Igår fick han även ett öra nerdreglat när hon smakade lite på det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0