positiva saker ger positiva tankar.

Idag blir Freja hela 7 månader, hua här går det undan!

Jag fortsätter mitt positiva tänkande, det finns alltid något som får mig på bra humör. Fick golvvärmen fixad igår =) Nu har vi ett varmt skönt golv på toan. Riktigt mys. Satt där inne igår och läste posten och virkade ett tag. Haha, helt mongo men skönt var det allt! Värme ger alltid ett leende.

Idag då, när jag stod i duschen. Länge och varmt, riktigt skönt! En sån dusch borde det vara lag på att alla ska ta minst en gång i veckan =) Eller ett långt skönt bad går också. Bara det sker en gång i veckan. Mitt i allt så bankar Thommy på dörren som en tok. Stänger av vattnet och får höra "Freja kryper!!!!"
Än så länge har hon ju bara hasat sig fram men idag kröp hon för första gången. Min lilla toka. Nu kommer det väl gå ännu fortare här hemma. Har inte fått se det själv ännu eftersom hon krypit nåra tag när jag inte varit i rummet, elaka unge ;)

Glöm inte att tänka på allt positivt, dagarna går mycket lättare och är så mycket roligare.
Imorn blir det pulkaåkning och grillning med Jessica och små töserna Emeline och Savannah.
Frejjs ska med också men tror inte hon får åka så mkt. Lilla plutta =)


Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0