sååå var helgen slut.

Helgen har gått aldelles för fort känner jag.
Fredagen bestod av möte på Fk, så nu är det fixat iaf. Och så blev det glasbanken med Jessica, hann även med en fika och Dialect.
Sen dök Sandra upp från stora staden. Då blev det full fart fram och tillbaka. Även en lite pratstund hanns med.

Lördagen blev då dop för lilla Ella, så duktig tjej. Försökte dock äta upp prästen men det är väl som det ska. Freja käkade ju papper på sitt dop så. hihi.

Sen var det då dags att lämna Freja, min stora tjej, hos mormor och morfar. Dags för dom att ha fullt upp tyckte vi. Fast lite småjobbigt är det allt att lämna bort henne sådär. Men kanske bra att träna henne lite. Har börjat märka att hon börjar bli lite småblyg för vissa.
Då var det då dags för findricka och spelande hos Jessica. Har då hunnit med bananöl, körsbärsöl, choklad/lakrits öl och så var det någon mer. Även finöl som Cilla skickade med mig och Thommy på julafton, jätte läskig dock. Supermörk och 11%. Hua ;)

Idag vaknade man klockan nio. Städat hela lägenheten från golv till tak. Sen hämtning av Freja och proppat i mig mat. Känns riktigt bra. Men helgen liksom sa tjoff! Tur att jag har helg varje dag ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0