sen sist

Sen min ventlilation sist så har allt varit bra =)
Jag har släppt mina negativa tankar och bara flummat vidare.
Och eftersom alla dåliga tankar är bortskjutna så har jag fått massor gjort.
Ringt om dagis till Freja och det verkar som att hon får plats! Weeei! Vi fick det dagiset vi ville. Fast det är inte dags än på typ ett halvår.
Sen väntar jag dock på samtal från FK men det går väl fort?!!??!! haha
Har kollat upp min utbildning och det verkar inte ens som att jag kommer komma in på elektrikerutbildningen, tråkigt men sant. Såg verkligen fram emot det men det är bara att tänka om. Ska nu söka undersköterske kurs. Saknar ju faktiskt mina tanter och gubbar så jag kör stenhårt på det istället =)
hmmm, vad har jag mer gjort? Städat, tvättat som vanligt. Mycket kläder med sen lojloj kom in i bilden.
Har tyvärr skjutit på min tandläkartid men det är enbart typ två veckor dit ändå så det är lugnt.
Så har jag säkert gjort något mer men kommer inte ihåg det.

Ska försöka få med Thommy till IKEA imorn eftersom det inte gick nå vidare bra sist. Men nu jäklarns!!!!
Jag känner mig duktig och tänker ge mig den komplimangen helt själv.
Hunnit med massor fast Freja stjäl mycket tid ifrån mig men det får hon mer än gärna fortsätta med =)

Glöm aldrig bort att ge er själva MINST en komplimang om dagen! Det behöver man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0