skallebank.

Känner lite smått i mitt huvud att det inte står rätt till.. En jäkla värk som ställer till det för mig. Tycker vi inte om! Alvedon ska väl kunna trolla bort det med ett nafs.

Lunchade med min kära Jessica idag, alltid lika trevligt. Ska leka med henne och de små pluttarna i helgen. Ska också bli riktigt trevligt. Finns så mkt att prata om. Gamla och nya minnen som dyker upp. Power meet, fylla, Romme resor. Ja allt ska ni veta. Vi spikade även en Rommeresa till nästa vinter eftersom ekonomin inte tillåter denna vinter (som vi hoppas snart är slut). Ska bli riktigt kul. Men vi sa även att denna resa blir NYKTER! Gick inte så bra sist. Kom hem med blå skinka och lår. haha, tider tider =)

Vad har jag mer gjort på mitt fullspäckade (?) schema.... Nyss hemkommen från farmor Ingrid. Vi hann testa stolen på alla tre varianter. Bil, stol och stol med bord =) Riktigt populär, speciellt att hänga på. Även smakat på alla leksaker och krypit lite i sängen. Hon kommer ha fullt upp nästa gång hon är barnvakt må jag lova ;)

Imorn blir det jobb och ska klämma in VUC också så jag får hjälp att fylla i min ansökan. Så det inte blir någe knas liksom. Ska även försöka få tag i FK så jag kan få en jäkla tid någon gång. Börjar faktiskt bli lite orolig igen, vi närmar oss faktiskt den 20nde. Vill INTE bli utan pengar. Blir jobbigt känner jag eftersom vi redan går ett x antal kronor back pga denna jävla föräldrapenning. HUA!!!!!

Nej upp med humöret. Nu blir det till att sluka en alvedon, köra in kalkonbiffar i ugnen, svischa ihop en sås och få stripsen varma =) Mums på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0