vad händer egentligen?

Jag känner att jag missar dagar, hela tiden... Men jag har väl för mkt för mig så hinner inte riktigt med själv.
I måndags var en seg dag, dan före smällen?
Tisdag var fullproppad!!!
Börjar med lunch med mamma på stan. Efter det dör då min lur.......inte coolt...... Tar mig vidare till försäkringskassan för att ansöka om bostadsbidrag och jag blev godkänd! coolt! Sen försöka få tag i Thommy, inte lätt när man inte har en lur.......inte coolt. Virrar runt i ca 2 timmar och tillslut bestämmer jag mig för att gå till tandläkaren en timme för tidigt för att se om de har en telefon jag kan låna. Och tack Thea! Fick äntligen tag i Thommy som hämtade Freja, och Tack Fredda för att jag fick låna din lur så jag kunde få tag i er sen =)
Inga hål heller för den delen och min framtand ser ut som en tand nu igen =)
Två plus och ett minus på dagen än så länge.
Hem fort som skjuttsingen för att diska, städa, plocka undan, fram med bullar, fixa tårta, har inge kaffe hemma.. Ja ni fattar.
Cilla först in och så fin sång man fick höra och oj vad presenter! Var väl iaf minst 50 inslagna paket =) Får hela Cilla familjen och Morgan familjen. Massa mat! Så idag har jag använt mig att fonden, vitlökspuré (som jag inte ens visste fanns), kryddor.
Av mamma och pappa fick jag fina högklackade stövlar (ska nu lära mig att gå i dom) och en snygg skinn (läs skinnfejk) jacka. Solveig och Rune ett presentkort.
Min dag var gjord =)
Idag blev det heldag på stan, handlat kläder för presentkortet och kontaktskydd så Freja inte får nån stöt.
Men har haft riktigt mysigt, anrundade med en fika hos Niclas och Pauline, även Fia var där.

Imorn blir det bio med bästa skåne, snabba cash.

Och den 16nde februari.... Den som väntar får se.

Kommentarer
Postat av: sofia

fin blogg du har! :) allt bra?

2010-01-27 @ 21:53:52
URL: http://strumpa.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Hihi...jag vet ;)

2010-01-27 @ 22:08:53
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0