Balkong.

Kan jag inte få göra om balkongen till en uteplats? Okej jag vet att jag måste flytta ner fyra våningar men gemig en större balkong då?! Bygg ihop de två vi har till en så är jag nöjd.
Försöker lära Freja att vatten inte är så farligt. Bada i badkar och bada i Mälaren är inget problem men att få henne att tycka om små pooler och annat är svårt.
Har ställt ut en balja med vatten här på balkongen som hon nu står och plaskar i. Hon gnäller lite för att hon blir blöt men hon vill ändå skvätta. haha.
Men det är på god väg iaf. Bara att ignoerar var hon gör så går det fint.

Skulle ha hälsat på Linnea idag men vi tar det imorn istället.
Sandra var förbi på en kaffe och lite skitsnack. Alltid lika trevligt. Hon skrämde Freja så hon började gråta. HAHA. Va skit gulligt. Hon har aldrig blivit rädd så förut när man gjort något men idag minsann. Min toka.

Vädret är lite till och från idag, inge vidare med andra ord.
Hoppas på bättre nu i helgen. Fredag är vi förhoppningsvis barnlediga och då blir det en öl eller två.
Kom till min syster och lyssna på musik vettja! På lördag mitt emot Prelaten nere på stan kommer två band sitta och spela ett tag. Do not forget! Hoppas vi ses där =)

Nu blir det mer vattenlek, hoppas inte grannarna får vatten på sin balkong bara. Då blir det livat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0