Bilar bilar

Ja då har Power Meet börjat nudå. Var ut till Auto Tech med mamma, pappa och Camilla. Thommy var med ett tag men han ska upp tidigt imorn så det blev att köra hem honom tidigt. Riktigt trevligt och kul att gå och kika på alla bilar. Hittade några jag kunde tänka mig att ta med hem ;) Dock har vi inte plats och plånboken säger promt nej.

Skulle ha träffat Linnea tidigare men missförstånd från min sida så blir det imorn istället. hihi. Dumma huvud som inte alltid är med på noterna.

Imorn blir det finbils cruising klockan fem, får inte missas. Måste ju se mammsen och pappsen snurra förbi i min bil, ja nån dag blir det min. Om det så är i mina drömmar.......

Nej Freja sover redan och jag funderar på att göra detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0