blööh

Idag är en seg dag.
Har egentligen en låååång lista med måsten men har inte tagit tag i ett enda än så länge. Eller jo, jag har plockat bort tvätt och hängt en ny maskin.
Men skulle behöva rensa ena balkongen från skräp. Vi har ju en stooor container neranför så behöver inte åka till återbruket iaf. Men att ja sig så långt är fan drygt.
Måste plocka bort disk och fylla maskinen.
Städa Frejas rum.
Dammsuga lägenheten.
Städa toaletten.
Ja jag hålla på i evigheter. Men nej.. Då får jag ångest. Räcker med den listan.
Freja ligger brevid mig i soffan och sover. Trött liten tös. Hon får alltid för sig att vila lite innan lunchen istället för efter. hehe.

Sitter och tittar på något program på femman. Unga typ brittiska mammor som är samlade i ett hus för att lära sig ta hand om sina små barn. Jag förstår verkligen inte hur hälften utav dem tänker. Herregud! Vadå måste jag byta blöja? Frukost? Räcker väl med lite bröd och vatten.. BLÖÖÖH! Blir lite arg. Mitt barn är klängigt! Han är för fan fyra månader så du kommer INTE få en stund för dig själv, lev med det! För det är faktiskt helt underbart!
Kan inte önska mig ett bättre liv än det jag har nu. Min Frejjse förgyller mina dagar.

Och snart börjar hon på dagis. Känns helt hemsk! Haha. Men samtidigt förstår jag att det är bra för henne. Mer stimulans och kompisar att leka med. Det fixar hon finfint.
Och förhoppningsvis kommer jag in på min utbildning också så då blir det lite plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0