En vecka kvar

Hua, jätte jobbigt att tänka på det. På måndag börjar min stora tjej dagis!
Det är meningen att jag ska kunna lämna henne där själv sen efter inskolningstiden utan en tår i ögat. Tror bestämt att jag kommer tycka det är jobbigare än vad Frejjse gör. Mon toka kör på som vanligt.

Farmor var barnvakt idag så jag kunde åka ner och ta en liten lunch med min mor och även gå förbi Uniflex och skriva på papper att jag sagt upp mig. Känns faktiskt lite konstigt. Han frågade flera gånger om jag var säker på min sak och jag sa bestämt ja. Men nu i efterhand känns det konstigt. Mitt första riktiga fasta jobb... Har jag själv sagt upp mig ifrån. Hade varit enklare om jag fått sparken ;) hahaha.. Nej men nu är jag påväg i rätt riktning. Freja börjar dagis, jag börjar plugga. Lägenheten ska få sig ett lyft har jag bestämt.
Så fort pengar börja rulla in.

Om någon är hajpad på att fylla i papper till CSN får ni jätte gärna höra av er för jag fattar inte ett jävla skit. Och såklart ska VUC ha semesterstängt!!!!! Till och med den sista. Förjävligt, så kan de inte göra när jag behöver hjälp heller. Inte okej!

Nu kommer min karl. Blir film innan sängen säger hej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har fyllt i dem massor av gånger, så vi kan nog slå våra kloka huvuden ihop om du behöver hjälp :)



2010-07-23 @ 15:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0