...........

Skit väder idag. Kallt och ruskigt. Men ändå ganska skönt efter all värme vi haft.
Inte gjort jätte mycket idag. Mest tagit det lugnt här hemma och varit ute i lekparken med Freja.
Vi åkte och fikade hos Thommys moster Birgitta. Även Ingrid och Jojje var där. Var riktigt trevligt.
Birgittas gubbe Agne har jobbat ihop med min mamma för tusen år sen på Coop lagret, då hetter det KF tror jag..

Går faktiskt inte en sekund utan att jag tänker på lille plipp.
Thommy har skrivit ut ett jätte fint kort på honom som står framme.
Sneglar nog  på det mest hela tiden. Tänt två fina ljus brevid. Känns bra att ha gjort så.
Min älskling. Se till att komma hem snart igen. Även om det inte är en vovve som kommer hem så kommer du ändå hem.
Victor kommer att kremeras separat och vi kommer få hem honom i en urna.

Känns som söndag idag så flera gånger har jag tänkt ställa larm för på måndag börjar Freja på dagis. Första inskolningsdagen. Känns jätte läskigt.

Nu ska jag burra ner mig i soffan med lite godis och tycka synd om mig själv och om Thommy. Vi har det tomt här hemma. Även Freja märker skillnad. När Thommy ställde fram kortet på Victor började hon ropa på vovven direkt.
När hon äter kan hon sitta och kasta mat på golvet, som hon brukade göra för det var kul när vovven åt upp det.
Huja!

Ja låt det ta tid. Snart är vi människor igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0