I en annan del av Söööping

Haft en liten raodtrip med mamma, Freja och Ida idag till Köping. Hälsat på min kära syster på hennes jobb. Måste ju se hur det ser ut efter de flyttat. Det syns iaf att det är hälften så litet. Riktig labyrint lokal, haha.. Små skrymslen och rum här och där.
Ida ville testa alla hissar men hon fick ett nej på det. Freja var så nöjd att hon fick hänga på armen ett tag hos alla.
Innan det gjorde jag inte mycket.
Fredrik kom förbi med Ella ett tag. Freja var inte snäll alls. hahah. Min elaka lilla unge ;)
Skulle klappa Ella på huvudet, slutade med att hon fick en kloss i huvudet. Men när Ella grät så försökte hon trösta henne genom att ge henne leksaker. Och när inte det funkade skulle hon sitta i hennes knä. haha. Söta små gullisar.

Nu på kvällen har jag och Freja tagit det lugnt. Myst lite i soffan och kladdat ner oss med mat. Nu sover hon och jag sitter här för mig själv. Väntar på att Thommy och Victor ska komma hem och underhålla mig. Får se om de lyckas ;)

Imorn blir det kanske bad om vädret tillåter och en tripp ner till syster om jag hinner med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0