Jag är rädd för att dö

Thommy har smittat mig... Inte med en bacill, inte med bakterier och inte med virus. Nej med sitt säkerhetstänkande.
Men jag tror nog att det skulle ha kommit ändå. Iaf med denna lilla parvel som kom till oss för över ett år sen.
Ibland får man en läskig tanke att man kan bli påkörd när man går över gatan. Eller att balkongräcket rasar. Hissen släpper när man är i den. Bilen exploderar (overkill på den kanske). Ja men ni förstår.

Mitt tänkande har kommit sen Freja blivit så vild. Vad som helst kan hända.
Men min tanke är inte att hon ska dö. Jag är rädd att jag ska dö. Att inte få uppleva min dotters utveckling och liv.
Och det är fan skit läskigt att ha såna här tankar ibland. Man får lite ångest. Nej usch.
Men med det här inlägget vill jag inte skrämma halvt ihjäl alla. Nej jag vill ge alla en liten tankeställare, för det får jag.
Ta för fan vara på det ni har runt omkring er. Pajja inte i onödan, bråka inte i onödan, irritera er inte i onödan. Nej lev ditt liv så som du vill leva det.
Ta bort all negativ energi runt omkring dig. De saker eller personer som får dig att må dåligt gång på gång är inte värda din energi för de suger ur allt ur dig.
Gör om den negativa energin till positiv. Ta bort det negativa om så behövs.

Jag älskar mitt liv. Även om jag kan vara en bitter kossa emellanåt eller ledsen/arg/besviken på något.
Men det kan behövas ibland

Man är inte mer än mänsklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0