Jepp en dubbel på G

Jag kör på två inlägg efter varann, en lite kompensering för att jag inte bloggat på typ fyra dagar.
Jag ville inte blanda mina känslor med ett inlägg om helgen. Så då blev det som det blev.

Helgen har varit otroligt seg. Har inte alls varit på topp. Otroligt trött. Freja har sovit dåligt några nätter och även vaknat mitt i natten. Så ja mitt huvud och kropp har varit på autopilot.

Film i stora lass har det däremot blivit. Nån ny film med John Travolta, den hette nått med love och Paris. Grymt bra.
Sen har vi hunnit med Farsan, otroligt bra! Och Wallander - indrivaren. Också riktigt bra.
Ikväll blir det Snabba Cash. Ja jag har sett den förut men blev lagom förvirrad av den så det blir en till titt på den.

Skruttan sitter i sin fåtölj brevid och pratar. Thommy ligger inne i hennes rum på soffan, antagligen väntar på henne. Och Victor ligger och sover brevid mig.
Älska dig själv och din familj. För det gör jag =)

Nu blir det sockerkaka!

Kommentarer
Postat av: Anonym





Hej! Jag är med i en foto tävling. du får väldigt gärna slänga in en röst på min bild.. :)

Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand ;)

2010-07-18 @ 23:20:30
URL: http:// www.hallgreen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0