Listan är tom

För idag iaf.
Lägenheten är städad, balkongen är tom, tvätten är hängd x2, disken poff borta, körtkortet uthämtat (var väl på tiden). Promenad fick vi också.
Nu sitter jag här och orkar inte gör ett skit till.
Imorn blir det en tur till Köping. Varit planerad ett tag men inte blivit av. Ska se hur min syster jobbar. Var väl liksom på tiden kanske?


Onsdag blir det dejt med Linnea förhoppningsvis. Torsdag har jag ingen aning, kika lite på bilar kanske? Fredag då, jo men sörru då är jag barnledig =) En öl eller tre ska drickas då!

Riktigt uttråkad.
Märkt på mig själv att jag är lite bitter. Inte som förr när jag kunde ha en halv dag där jag var bitter som fan och sen gick det över om jag fick babbla ur mig det. Nej nu är jag en liten bitterfitta.....
Nej upp med humöret för fasiken. Vem vill umgås med en sån egentligen?
Jag skulle aldrig orka med någon som bara var bitter hela tiden. Dags att göra något åt det tror jag.

Såhär är det då... bla bla blaaaablabla.... Inget ni får höra om ;) Inte här iaf.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jösses vad effektiv du varit idag...kan man få lite av den energin tack ;)

2010-07-05 @ 20:28:35
URL: http://camillaanderssonskane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0