Och så var det slut

Igår åkte vi ner och kollade på finbils cruisingen jag och Camilla. Frejjse hakade på också, hon kände att det skulle bli tråkigt att vara hemma själv så... Ja man kan ju inte säga nej precis. ;)
Efter alla finbilarna och 200 kort knäppta, ja bilderk ommer upp sen, så tog vi oss till min syster. Köpte mat på Prellen och det satt fint i kistan måste jag erkänna.
Även Anders och Annelie kom förbi ett tag och vi tog en promenad hela bunten.
Till slut bestämmer vi att jag blev barnledig. Inga öl hade man med sig, fick lov att ringa mamma. Ringde Jessica och bestämde att vi skulle mötas upp.
Thommy och Frejjse åkte med Camilla hem. Som nu är Frejas gudmor. Lillpluttan har nu två gudmorson och en gudfarsa. Men det är hon värd =)
Camilla blev jätte glad för att vi frågade och jag blev nog gladast!
Efter att mina öl kommit till rätta så tågade jag mot Donken för att möta upp Jessica, Petra och *piiip* (kommer faktiskt inte ihåg hennes namn).
Vi skulle då till löga. Tror aldrig vi kom till löga riktigt men trevligt hade jag =)

Idag är då Thommy barnledig och jag måste erkänna att jag är avis. Kanske låter egoistiskt att jag ville vara barnledig två dagar men det är inte det. Från allra första början bestämde vi att vi skulle ner tillsammans och parta lite. Men eftersom farmor blev sjuk så pajjade den planen. Så jag vill vara barnledig ikväll så jag kan parta med min karl. För det var bra länge sen vi hade en kväll ihop på det sättet. Men vi får ta igen det..... Nån gång...

Jag hoppas iaf att han har riktigt kul på stan med Pöllan och några andra tokstollar från 021Race (tror jag de kallar sig ;P)

Men för mig är då power meet slut. Jag har fått köra Mustang och gasat lite. Mycket fint. Jag har även hunnit med en lätt baksmälla och en underbar dotter som var lite små kinkig ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0