Östra Holmen

Inte så bra som man kom ihåg det sen man var liten.
Men fortfarande fint.
Var där idag och badade med Freja och mamma. Mys!
Nu är alla heeelt utslagna.
Dagen har faktiskt inte erbjudit mer än så.

Imorn blir det lite fika och prat hos min kära mor ang Damrallyt som äger rum snart.
Jag blir förare som sist ;) hihi
Camilla och mamma får slåss om framsätet.
Längtar lite faktiskt.
Visst Power meet är en sak. Fylla, bilar, börna, folk, osv osv. Myyycket trevligt, får inte glömmas.
Men Damrallyt då är det vi flickor som får köra, klä upp oss skitsnyggt, sällskapet är bäst. Ja kul ska det bli!

Seeg som fan, så seg så jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. Ni för nöja er med det ni får ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0