Ren och len bebis åsså en pigg morsa.

Idag har varit en seg dag. Varit ner till Cilla ett litet tag och sen kollat in cityfestivalen. Detta året verkar det som att de har lyckats bättre....
Hann även med en tripp till IKEA. Inhandlade en pall....
Vet inte om det har med vädret att göra eller den förbaskade langosen jag åt som bara smakade rödlök.

Jag har en ren och len bebis för jag fått nöjet att testa Niveas nya grejer. Badskum och badolja. Min tös är så glad när det skummar i badet. Kanske inte lika kul att smörja in sig efter ;)
Vissa kanske förstår vad jag är, andra kanske tror att jag är bäst. Vem vet?
Nej... Jag får testa saker för Buzzador innan de kommit ut i affär. Och det bästa med det är att det är kostnadsfritt.
Var nyss och hämtade ett till paket. Kan behövas en held el känner jag på mig. Berocca Boost.
Nu ska jag bli pigg!
Om du också vill få roliga gratisgrejer hem så klicka in här:
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=__carr0

Nog om reklamsnack.. Även om det är kul för mig att få gratis. Gratis är gott ;)

Imorn blir det kanske bad och lite mer cityfestival.
Helgen är inget planerat än så länge, hoppas på något kul =)

Kommentarer
Postat av: Anna, Buzzador AB

Hejhej, vad kul att läsa att du är igång och buzzar här på bloggen (och att du är nöjd med produkterna)! Vi skulle bara vilja förtydliga att det är barntvål och badolja från Natusan first touch, inte från Nivea.

Ha en fortsatt skön sommar och lycka till med buzzadet, badandet och brusandet!

Hälsningar,

Anna, Buzzador AB

2010-07-02 @ 10:57:34
URL: http://www.facebook.com/BuzzadorSverige

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0