Solen

Ja solen är tamejfan underbar. Men ibland blir det även för varmt. Är väl egentligen inte konstigt efter den super vinter vi hade för några månader sen.
Har redan hunnit vara förbi hemma hos mamma och pappa. Nere hos min syster och gjort ett ryck och inhandlat dricka till helgen. Inte för att jag tror att det kommer gå åt eftersom vi inte blev barnlediga som vi hoppats.
Hoppas du kryar på dig farmor, inge kul att vara förkyld heller. Hua!
Nu blir det en tur förbi Linnea och sen träffa Jeremias innan vi ska ut till AutoTech och kollar på fina bilar. Kanske köper en också ;)

Hoppas ni får en bra helg för det ska jag försöka med iaf ;) Och ja! Min helg börjar idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0