Värmen segar ner oss alla

Freja är seg, Victor vill inte röra sig från en kall plats han hittat, Thommy och jag somnar nästan stående. Allt på grund denna värme. Jag klagar inte, bara inte van vid denna värme. Vill ha värme året runt men så kan man ju inte ha det.
Det jag önskar mest just nu är en regnskur och en massa åska för att rensa luften och sen varmt igen.

Idag har jag iaf gjort ett litet ryck och städat lägenheten, tvättat och moppat alla golv. Känner mig duktig i denna värme.
Har även hunnit med att köpa en badring till Freja, eller mer en flytgrej så man kan ha ena handen fri i vattnet. Och en kvällssallad ute vid Westerqvarn tillsammans med mor och far. Fiiina bilar vissa som står där ute =) hihi
Fick inte nog efter helgen? Nää aldrig.

Imorn blir det förhopningsvis bad så vi får inviga nya flytmojjen.

Freja ligger i sin säng och pratar för sig själv. Vill inte alls somna själv ikväll. Har nog skämt bort henne med lite för mycket soffmys. Men det ska det bli ändring på nu. Och största anledningen är nog för att det är för varmt att ha  henne liggandes på en ;)

Hungrig är jag också. Fast jag tokmumsat sallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0