VARMT!

Först och främst vill jag bara skriva att jag skrev fel förra inlägget.
Det är ju såklart Natusan first touch och INTE nivea på Frejjses bubbel och olja. Fel av mig, dumt av mig.
Men hon är fortfarande jätte nöjd och det är jag =)

Igår blev det halv dag ute på Björnön och jag kan säga redan nu att jag INTE tänker cykla dit igen. Då blir det bil eller något annat ställe. Trodde jag skulle döööö efter första backen. hahaha. Men trevligt var det. Tack Camilla, Jessica, Petra och barnen för en trevlig dag.

Efter det hade jag nerförsbacka halva vägen hem och rullade på fint. Hem och duscha. Ta BUSSEN ner på stan och kika runt med Camilla. Självklart är det trevligt men fan så svårt det är att komma fram med barnvagn.
Tycker egentligen inte om barnvagnar nere på såna tillställningar. På dagen går det för sig, då är det erat/vårat/ditt. Ta barnvagnen och rejsa på. Men efter sex, inte okej. Så packat med folk. Tror jag körde över minst tio tår och fick nog en och annan irriterad. Men så är det. hihi.

Idag har jag mest tagit det lugnt. Värmen har tagit kål på mig. Skjutsade mamma och pappa nu på kvällen och lånade finbilen lite ;)
Fick även med mig Camilla ut på en liten tur. Alltid lika trevligt och tjattra med skåne.

Snart blir det väl att sätta sig i bilen och köra de äldre och syster yster med karl.

Imorn? Inte planerat. Men hoppas lite på bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0