Aktiv dag!

Ja fy sjutton var jag hållt igång idag. Klappar mig själv på axeln.
Ringde mamma halv tio när skruttan väckte mig och vi bestämde oss för IKEA på stört. Fick även med oss Jessica och Pebels.
Var inte jätte super mycket folk som tur var, hade jag aldrig orkat.
Kom hem med tre bokhyllor, toaborstar, lite godis och chips och hängare till badrummet. Nu ska jag bara fjäska över min kära far så han hjälper mig att sätta upp dem.
Väl hemma så började kaoset. Som tur var hade Freja barnvakt =)
Ut med allt ur förrådet i lägenheten, riva hyllan, ut med den, städa av lite fort, in med en annan hylla i förrådet, fylla förrådet. Vila en kvart.
Börja riva ut allt ur Frejas rum. Freja och mormor kom hit. Fick lite hjälp att flytta in hennes säng och underhålla henne ett tag.
Freja var slutkörd, som alltid när hon varit hos mormor och morfar ;) Hon hade gått långpromenad helt själv (mormor gick brevid med vagnen) från dom till skiljeboskolan. Låååångt för en liten tös som Frejjse.

När hon väl somnat fortsatte jag bråka tyst i rummet och härja fritt utanför det.
Nu har hon ett eget rum, som hon faktiskt sover i just nu. Duktiga kickan.

Riktigt nöjd med min insats idag.
Hann med en fika hemma hos farmor också. Myspys <3

Nu blir det döööö i soffan

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag saknar er också! men har fått väldigt mycket jobb nu dom här dagarna framöver så jag får helt enkelt hojta till när jag är ledig.. blä för sommarschema! :(

2010-06-28 @ 23:05:03
URL: http://girpapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0