Älskade mor

Min älskade mamma skrämde skiten ur mig igår. Fick sån panik av det att jag knappt fick någon luft.
Pratade i telefonen med henne och så hör jag bara BRAK och sen AJ AAAAAJ AJ AAAJ AJ AJ. Hade ingen aning om vart hon var eller vad som hänt. Så otroligt läskigt. Jag önskar ingen någon att höra någon sådant.
Fick tag i henne till slut och det var väl inte bra men okej med henne.
Ett staket hade gått sönder så hon ramlat över ett cykelställ med ryggen före.
En stukad och jätte svullen handled och en rygg som värker som fasiken var priset på detta.
Min älskade mamma.

Idag blev det en promenad och skjutsa mamma till sjukan så hon fick kolla rygg och handled. Inget brutet hoppas vi på iaf. Men ändå.... Puss!

Även en tripp ner på stan hanns med. Började trippen med Camilla, vi kikade lite på utklädnads showen och sen käkade vi.
Sen mötte jag upp Thommy och farmor Ingrid för köp av present och en liten koll på staden. Hann även med att klippa mig. Visst Thommy hade klippt mig jätte fint men kände att jag ville ha det gjort ordentligt och så blev det. Hon sa att hon skulle klippa 2cm men det blev nog minst en dec som försvann. Men jag är nöjd ändå även om hon vägrade klippa rak lugg på mig. =)

Imorn blir det hem till mami och ta det lugnt. Något mer ska nog hinnas med!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi, jag ska bli ljushårig :D

2010-06-03 @ 14:28:22
URL: http://girpapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0