BadFreja

Freja tog premiärdoppet i Mälaren idag. Så populärt. Hon badade tills hon hackade de få tänder hon hade. hihi.

Åkte ner på stan och kollade om jag kommit in på min utbildning och såklart funkade inte datorerna idag så de skulle återkomma........ Bitter som jag var ringde jag min kära mor. Bad stod alltså på schemat.
Hem och packa väskan och sen cykla vidare till Framnäs. Freja fick på sig baddräkten och så svoschade vi ner till vattnet. Lite läskigt var det nog i början. Kollae på de små mini vågorna som nuddade hennes tår. Sen ett stort steg rakt ut i vattnet. Hon gick ut så långt att hon hade vatten upp till halsen. Min duktiga lilla tjej. Nu kanske hon till och med vill bara i sin pool hos mormor och morfar.
När mamma åkte iväg och köpte mat till mig och henne så dök min kära Jessica upp. Fick oss lite prat och ett dopp, så nu är vi två i familjen som badat detta år =)
Efter Freja badat så hon frös och jag solat så jag svettats sönder så hojjade vi hem. Väl hemma slocknade både jag och Freja som tokar i säng och soffa. Sov nog iaf en timme.

Efter det har jag bara tagit det lugnt. Inge stress eller tjaffs =)
En liten promenad så Victor fick en kiss. Får bli en bajs senare kanske?

Imorn blir det kanske Köping, måste ju se hur syster yster jobbar nångång ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0