Barnkalas

Igår hade Freja kalas för sina vänner. Hon fick massor med fint och det var otroligt trevligt. Tack alla som var med och förgyllde dagen.
Hon fick massor med fint, kläder, vagn, kastruller, sandlådekit, klossar, pussel, mössa!
Säkert något jag glömt men tack alla =)

Efter firandet och all fika man proppade i sig tog jag en springtur med Jessica och Sofie. Victor fick följa med också men han fick jag nästan släpa halva vägen. LAT hund!
Thommy har varit ute och sprungit idag. Håll i hatten :D haha
Imorn blir det en ny springtur har jag bestämt. Känns skönt att man kommit igång nu. Tack Thommy för mina fina springskor, guldvärt.

Idag har jag fikat med Camilla, moffat glass i stora lass. Alltid gott.
Sen blev det fika hos farmor. Jojje och Samriang var där också. Freja fick en jätte fin mössa i present som är gjord av Samriang.. Kommer användas flitigt



Min gos fia! <3

Efter det så lagade vi mat och nu sitter jag här och blänger på This is it och lägger in bilder på datorn.

Även fått samtal ifrån Portugal idag. Saknar mina äldre. Skönt att höra deras ljuva stömmor. Freja hörde mormor när jag pratade med henne och när vi la på sa jag puss puss och då tog och telefonen och pussade påd en. Tror inte jag är ensam om att sakna dom ;)
hihi

Kommentarer
Postat av: Jessica

Absolut vi kan ses strax snart :)

2010-06-22 @ 01:43:22
URL: http://jeeeessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0