BLÄ!

Hatar hatar hatar hatar hatar gånger tusen! Att vara sjuk. Speciellt när man är ensam om att vara sjuk också ;) En sak om man drar ner någon annan i förkylningsträsket.
Men nu är jag ensam med snor, slem, hosta och feber.
Imorse mådde jag så dåligt av allt snor och slem så jag kräktes. Ja trevligt för er att veta va? Men det skiter jag i (eftersom jag inte dragit ner någon mer i skiten)...

Imorn blir det att fira Idas 18!!!! års dag och Frejas 1 års dag lite i förtid.
Jag tycker fortfarande att Ida är kortare än mig, mindre än mig, barnsligare. Ja allt! Helt enkelt mindre än 18. Egentligen mindre än typ 12 i mina ögon. Men nejdå. Just nu sitter hon med sina tjejkompisar, äter god mat och förfestar innan hon ska ut på krogen för första gången. Galet vad tiden går undan.
Freja ska firas av alla dessa också eftersom de sviker henne på hennes riktiga födelsedag och åker till Portugal! Fusk!! Jätte fusk!!!

Nej nu ska jag dra i mig lite hostmedicin, alvedon och lägga mig under täcket och blunda.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men gumman det låter nästan som att du är lite bitter räcker det inte att jag kommer hem tills lillfia fyller år? kommer nog vara lagom mör men hem kommer jag i alla fall... haha

förstår precis vad du menar...



men hoppas du kryar på dig kramar

2010-06-09 @ 23:37:22
URL: http://jeeeessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0