Bloggtorka

Ursäkta min bloggtorka men jag har haft annat för mig ;)
Min dag i kort verision då.

Missar bussen. Missar tåget. Glömt pengar. Hämtar pengar. Hiner med buss OCH tåg. Fullt på tåget!!
Promenad i Stockholm. Shopping. Hälsar på min bror. Ner på stan igen. Hem. Väntar på stan för att Thommy ska hämta bilen och sen mig. Får samtal att det är PUNKA på bilen. Blir sur på vägverket då dom inte fixat hålet i gatan som orsakat punkan. Går hem. Får samtal att min kusin är hittad som då varit försvunnen i en vecka. Underbart. Kollar byxorna jag köpt och larmet sitter kvar!!! Hur fan får jag bort det?!
Nattat Freja. Väntar på Thommy så jag får gå hem till Jessica och ta en öl med nära och kära.

Ja hur har din dag varit? Om den varit lika hektisk och muppig som min gratulerar jag dig! =)
Men jag måste säga att humöret är på topp ändå!

Imorn blir det dop, dopfika. Försöka hinna ner på stan innan och fixa mina byxor så jag kan ha dom. Men känns som att jag inte kommer bli trodd. Dom tror väl att jag snott dom. haha

Puss på er älsklingar

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha klart de kommer tro dig.. jobbigt att din dag blev så muppig :( men kul att du hittade ett par byxor i alla fall och att humöret är på topp i alla fall :) härligt att din kusin är hittad :) Kramar om

2010-06-05 @ 22:46:02
URL: http://jeeeessica.bloggplatsen.se
Postat av: matilda

Svar: Jasså :P haha, vilken av Emmorna, den blonda eller bruna? :)

2010-06-06 @ 09:33:03
URL: http://looseyourblues.blogg.se/
Postat av: matilda

SV; jaha, vad kul :P en av mina bästa vänner faktiskt :) världen är liten!

2010-06-07 @ 15:06:34
URL: http://looseyourblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0