Fisunge!

Igår blev mitt hjärta 1år! Fan vad tiden går fooort!

guldklimpen

Där är hon några timmar gammal bara. Fast för ett år sen, hör ni inte själva hur konstigt det låter? Ett år sen?!



Grattis min plutt.

Igår var farmor, farbror Stefan och farbror Jimmy över med familj och grattade lilltösen. Hon fick massor av roliga saker så som adidas overall, klossar, pussel, boll och en hund. Allt var super kul och hon visste nog inte riktigt själv vad hon skulle leka med där ett tag.
Tack iaf för att ni förgyllde våran kväll.
Kommer upp bilder senare när jag orkat lägga över dom från kameran.......

Min dag idag började med sovmorgon till nio, sen ett samtal från bästa Sandra i Hallsta. Hon ville komma på fika. Men jag drog snällt med henne till Ica Maxi så jag fick storhandla. Vi hann även med en glass utanför och sen en kaffe uppe hos oss.
Även Linnea kikade förbi, jobbnarkoman! haha
Till sist kom då Emmy, min kära gamla klasskompis som jag inte träffat på år och dar. Okej vi har sprungit på varann ute men ingen fika minsann. Hade riktigt trevligt. Blev en fika, en långpromenad, en kebab och massa snack och skratt. Speciellt om gamla klasskamrater. Haha.. Margareta den feta får man inte glömma ;)

Imorn blir det BVC med lillpluttan. Spruta ska tas och såklart vägas och mätas. Vad tror ni hon väger nudå?

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Massa grattis till lilla skruttan i efterskott! Tycker absolut vi ska köra på en fika någon dag! Hojta till bara ! :)

2010-06-17 @ 11:04:04
URL: http://jagheterjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0