För dom har tagit studenten.

Lite sent kanske men grattis alla som tagit studenten. Tråkigt bara att vädergudarna inte ville ge er sol.
Hela helgen har bara bestått av regn, rusk och blåst. Men får hoppas att det ger sig nu så Freja får en fin ett års dag.
Även skjutsat mina kära föräldrar till stationen så de kunde ta bussen till arlanda och sen sätta sig på flyget som tog dem till Portugal. Jag måste erkänna att det känns lite fuskigt.

Förkylningen börjar ge sig nu iaf och Freja har klarat sig än så länge. *peppar peppar*
Thommy däremot är tokförkyld och hostar som en tok.


Har inget intressant alls att skriva måste jag erkänna. Men nått kan jag ju bjuda på tänkte jag.

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0