Ja så går det

Lördagen slutade inte alls som jag tänkt. Men jäklarns vad trevligt jag hade.

Cyklade hem till Jessica för att ta en öl med trevligt sällskap. Alla såg hängiga och trötta ut när jag kom dit. INTE okej! Det tjatades om utgång. Ja och så blev det. Cyklade hem för att iaf byta skor. Inte snyggt att gå ut i foppatofflor.

Satte mig sen på biken igen och susade ner på stan med Sandra och Sofie. Träffade Jessica där nere. Vi försökte oss på Konrad. HAHA. Toooook tomt. Riktigt bra musik men oj vilket fjortis ställe. Vi tog oss vidare till BmB tjugo i ett. Alla kom in och humöret var på topp. Lite bubbligt men fortfarande på topp.
Dansade som en tok och kanske tog en shot för mycket.

Kvällen slutade med en cykeltur hem med Sandra ett snabbt stopp som blev ett långt stopp vid OK/Q8. Satt så bekvämt där i kön på en solstol så det gjorde inget. Var väl hemma kanske tre!

Inte smart när man ska upp med en liten fislisa typ sju åtta på morgonen.
Bakis som jag var tvingade jag upp mig för att ge henne frukost och en dusch då hon fick äta själv och jag kände att jag behövde duscha också.
Väckte tillslut upp Thommy för baksmällan var ett faktum. Sova lite mera kände jag.
Kom tillslut på att jag inte ätit något på nästan ett dygn. Hade ju ätit donken på lördagen kanske runt två på dagen. Så inte speciellt konstigt om jag inte var på topp..

Klockan ett (lite sent) kom vi iväg mot Sura. Frejas kusin Tilde skulle döpas.
Hon var sååå duktig, skrattade lite och pratade på massor i kyrkan.
Det bjöds på smörgåstårta som var super god.



Söta tjejen =)


Efter dop och fika dundrade vi mot Västerås igen där vi mötte upp mamma och pappa på djäkneberget för en glass i solen. Slutade även med att de fick bjuda på mat. Grillat är mums! Tackas inte nej till det heller!

Idag har jag och Freja lekt med Sandra större delen av dagen.
Och förkylningen är ett faktum.

HUA!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men gumman så du gör.... inte konstigt att du fick baksmälla om du inte äter ordentligt...

Pussa på !!!

2010-06-08 @ 08:52:44
URL: http://jeeeessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0