Med en enkel tulipan........

Har precis firat Ida (systerdotter till mig, Frejas kusin) som fyller 18 idag! Grattis <3
Freja blev inklämd på ett hörn också eftersom alla åker till  Purtugal på lördag.
Jätte mysigt och så fina grejer fisan fick.
En söt klänning med tröja och leggings till, vattenspruta, hink, spade, en jätte söt vattenkanna, en pool (det kommer en berättelse), suuuuuuuuper söt ryggsäck! Och en filt så vi kan picknicka ute!
Hon var så söt när hon kom med lilla ryggsäcken på sig. Hon blev lite baktung dock. Hihi.

Poolen då.. Jo den var intressant så länge jag blåste upp den (med mina egna lungor!) och när det inte var vatten i. Tänkte att hon skulle få premiärplaska i den direkt så jag och mamma springer in och hämtar vatten.
När vattnet väl kommit i poolen blev hon livrädd för den. Hon skrek så mycket lungorna orkade. Lilla skruttan, hur ska vi lösa det här nu? När vi tömt ur den igen vågade hon sig knappt fram igen.

Jag bjuder på tre bilder tills vidare. Fler kommer sen när kameran är tömd på kort.

     

Fisan kommer firas två gånger till =) En gång på tisdag med farmor och c:o och sen nästa lördag med alla vänner och busar.

Förkylningen börjar släppa för mig nu iaf. Bara lite hosta kvar! SKÖNT!

Nej nu väntar sängen. Tack alla för en super trevlig dag <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du ska se att det kommer.. jag får ta med mig pebels som får visa freja att det inte är farligt.. det kommer och det är inte en allt för ovanlig reaktion från små barn när de ska bada på andra ställen än i sin balja eller badkar som de är vana..

ibland går det över av sig själv och ibland måste man överbevisa dem genom att locka med leksaker, glass ect...

men det kommer att vara en av favoritplatserna i sommar om hon bara tar sig över den där lilla tröskeln..

2010-06-10 @ 22:44:55
URL: http://jeeeessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0