Midsommar

Haft en riktigt mysig midsommar i år. Var meningen att vi skulle åka till Leksand men det blir senare. Typ tre veckor har vi bestämt.
Dagen började med att ta en promenad med Vittorn. Fick med mig hela familjen ut.
Sen funderade vi lite vart vi skulle åka på firande och bestämde då att det blev Djäkneberget. Tog en fika där med mamma och pappa. Freja fick några att skratta med sin snygga napp iaf =)
Hade ingen som helst lust att åka hem sen så vi tog en tur till farmor och tog en fika. Freja fick leka lite med miniköket och hon såg super nöjd ut.
Men roligast är nog alla farmors blommor som står på balkongen. Om hon fick skulle hon rycka sönder alla. hihi.

Bara hem och byta om och hem till mamma och pappa på mat. Gott som tusan, men det är det ju alltid.
Mammors mat är alltid bäst. Spelar ingen roll vilken mamma man pratar om. Deras mat är bäst! Hoppas Freja tycker samma sak om min mat sen........
Åt tills jag sprack tre gånger om tror jag. Ingen sill för min del, kompenserade upp det med en nubbe istället. Var ett tag sen man tog en nubbe till maten. Men var lite gott.
Blev pilkastning och en massa prat. Cilla och Erik kom också dit för mat.

Freja kände att det var dags att sova där runt klockan tio. Bäddade så fint i poolen åt henne och där sov hon tills vi åkte hem. Lillpluttan.

Idag har inte mycket gjorts. Tagit en promenad hem till mamma och pappa för att lämna en tröja Freja fick låna igår så hon inte frös på vägen hem. Fika vid kajen med Niclas och Pauline. De hade även med sig vovven de kanske skulle få ta över. En dobbis, riktigt söt.

Freja ligger och sover. Thommy är ute på rackartyg (?). Och jag har skit tråkigt. Kom hit på balkonghäng!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0