Mor och far

Nu har de kommit hem igen. Saknat dem massor faktiskt. Varit borta alldeles för länge.
Freja fick en jätte fin klänning och ett par shorts av dem. Super gulligt.
Själv fick jag två par flipflop (var meningen att jag bara skulle få ett par, haha) och två linnen. Också jätte snyggt.
Thommy fick en skit snygg tröja.
Nog om snyggigheter.

Solen har kommit till oss nu och förhoppningsvis så stannar den ett tag. Varit ute nästan hela dagen idag. Mycket skönt.
Tog en glass med Camilla nere vid hamnen, mycket mysigt. Varken Thommy eller Camilla vågade sig på galna glassen nere på stan. Vill någon testa med mig någon dag? Såg så konstigt ut, de knådar liksom glassen coh blandar och har sig. haha

Vad har mer hunnits med? Absolut ingenting tror jag. Har ett rätt tråkigt liv känns det som. Tråkigt att höra om men roligt att vara med om. För Freja förgyller mina dagar varje dag! Mysungen <3

Ville åka till Leksand på torsdag men Thommy har fått för sig att börja jobba ;) så det blir inte förrän på fredag, förhoppningsvis stannar vi en natt. Så om någon vill vara hundvakt är det bara att hojta till! Victor söker mycket kärlek, promenad i det blå, mat i matskålen och vatten i vattenskålen. Helst någonstans och sova också. Om du har allt detta så är du godkänd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0