Mysdag

Började min soliga dag med en långpromenad med Robert. Mycket trevligt. Som alltid. Vet inte riktigt vad vi har för samtalsämnen ibland men goda skratt och mycket prat är aldrig fel =) Har iaf fått en sak bekräftad, haha.

Sen behövde ju magen fyllas med mat så hem lite fort för att få något i magen. Nu när jag väl tänker efter så var det nog bara Freja som fick något i magen...... Jaja, det går ingen nöd på mig. Om magen hade velat ha mat så hade den nog sagt till som den brukar. Inte sant?
Hojade vidare hem till mammsen och pappsen för att säga hej. Måste ju ta igen dessa tio dagar de varit borta ;)
Fick en macka i mig där iaf och lite prat. Mysigt som tusan.

Telefonen plingade till och det var dags för playdate. Hem och fixa fika, hade såklart glömt å baka så det blev enkla kokostoppar. Mötte upp Sara, Asta och Camilla för att gå ner i lekparken. Freja var nöjd och glad att få leka med sin stora kompis Asta. De lekte så fint och fikade så fint. Asta matade Freja med kex ett tag. hahah.
Mycket prat, fiskstim och grodfarm. Alltid lika trevligt. Dags att planera in en tripp till Parken Zoo. Camilla har aldrig varit där och jag har inte varit där på flera år så nu är det dags!

Imorn blir det fika med Anna och Emmy. Längtar lite. Inte träffat anna på typ sju år kanske?! Eller? Emmy såg jag förra veckan men man kan inte få nog av henne ;) hahah
Ska även hem till syster för att köra ett race.

Fredag? Ja då blir det Leksand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0