Onsdag onsdag onsdag

Ja onsdag minsann. Halva veckan har flugit förbi. Trevligt. Men jag måste erkänna att jag tror inte på att det är onsdag idag. Har fått kolla flera gånger och fråga flera stycken om det verkligen är onsdag. Är det onsdag?
Märker att det är dags att börja jobba snart, eller göra något så man håller koll på dagarna. Och faktiskt får en helg, för så som det ser ut just nu har jag helg hela tiden. Och ännu mera helg när vädret är fint...
Men ja.. Det är onsdag!

Har inte gjort speciellt mycket idag. Var och besiktiga bilen i Sala, tyvärr gick hon inte igenom som hon skulle. Oljeläckage (stavas det så?) och nått mer.. Men jag har ju en toppen kille som kirrar det där.
Sen tog jag och min älskade mor en cykeltur till ICA Maxi. Kom hem med tandkräm och ansiktsmask. Så mycket kan man shoppa för flaskor man inte orkat panta och så får man dessutom pengar över! Tycker faktiskt inte om Försäkringskassan alls.... Tycker dom är rätt elaka!
Men men, så är liiiivet liksom. Snart får man bråka med CSN, om man nu kommer in på utbildningen.

Försökte även få Freja att bada i sin söta lilla pool hos mormor och morfar. Gick inte för sig. Men icke. Vi närmade oss sakta men doppade bara en hand. Och det var inte med mening egentligen.

Imorn blir det bad på björnön! Först med Jessica och Petra och sen med Camilla! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0